!

Thursday, January 7, 2010

J A N U A R Y 2010

Holla january...i love january kay!!..haha..january adalah bulan yg sgt bermakna utk aku..harap2 thn nieh..january akn memberi aku 1001 kebahagian n kemanisan dari sebelum nieh..sbb musabab knape aku suke january:-
*january merupakan tahun kelahiranku
*january ini jgk tahun ke-4 aku bakal menyambut anniversary bersama aliff
*january jugak aku menjalani latihan industri..(1st time keje..)
*january jugak adalah bulan yang dimana rmai kaum kerabat aku lahir..so senang nak buat party birthday skali..jimat cost!!!
*january jugak aku jmpe real love aku..
*january jugak aku dapat result yang cemerlang..(result sem lepas..yang baru keluar baru2 nieh..) alhamdulillah...
*january jugak aku dapat hadiah dari mr aliff atas result yang cemerlang..kuikuikuiii..alhamdulillah..thnx shayunk..

0 comments: