!

Tuesday, December 29, 2009

Tatkala cuti semester yang tidak ber'majikan' nieh, benda yang paling berat sekali nak hadapi adalah penyakit bosan...Bosan adalah boring, dan boring adalah bosan...Disebabkan itulah, entri bosan ini tercipta...jgn salahkn orang bosan..mereka juga berhak meluahkan ape yang terpendam dalam lubuk hati... Cuti aku tidak dipenuhi dengan aktiviti menyihatkan dan menyeronokkan, hanyalah, makan, online dan tidur...Bukan sebab tak ada duit untuk enjoy, tapi kalau keluar hari2 masak jugak la bedul... Lain kalau sudah keje...Lagipun sekarang musim hujan... Huhu...Tinggal lagi beberapa hari je cuti aku nieh, next week hari isnin dawh start pratikal...Bertugas? Apa tue?? Dawh mula keje kewk???Actually, aku sndirik pown macam xpercaya nk start keje..Maybe, inilah cuti sem terakhir aku sebagai seorang student UNISEL...Bukan nak berhenti belajar atau ke luar negara...Tapi, lepas ni cuti2 aku akan diisi dengan praktikal dan projek degree aku tue nanti...So, dikesempatan ini, aku try la yang terbaik untuk update blog...Walaupun ada anasir yang tidak menyokong..ahhh dulik kan..ade aku kesah...

0 comments: