!

Monday, April 27, 2009

Aku tag dri blog pe'jah...hahaha

1.)Apakah perkara yang paling penting dalam hidup kamu?
~My family
~My truly frenz...muahhhhhh
~Henpon..xde bnda nih..aku xtaw nk kate pe..
~Money
~Bantal bucukkk..hehe

2.) Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
~My baby gurlz
~Beg

3.) Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
~Hotel2 5 star...klu kwn ngn org kaya laa..xpun
~Rumah sudey..lgi meriah

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
~No komen

5.) Adakah anda dilamun cinta?
~Absolutely YES

6). Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
~Kedai Abg Botak

7.) Namakan buku terakhir yang kamu beli?
~The Design and Analysis of Algorithms

8. Apakah nama penuh kamu?
~Nurharizah Binti Rohaizat

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
~Both of them

10.)Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
~Kasyah

11.) Sebutkan 8 nama teman yang paling rapat dengan kamu?
~Aliff
~Zana
~Pe'jah
~Faiz
~Are peace
~Shazy
~Yana
~Ngantok
(kpd sesiapa yg xdsebut..jgn kecil ati k..)

12.)Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
~ofkoz yes

13.)Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
~Pulau Perhentian (aku da jth ati dkt tmpt 2..xtaw npe..)
~New Zealand (jmpe pksu n family..)

14.)Pelukan atau ciuman?
~Both..hehe

15.)Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
~xde sape pnh tag aku..haha

16.)8 perkara yang amat saya gilai.
~Hangout
~Spaghetty
~Ice cream
~Gadget
~Beg
~Sandal
~Game
~Chatting

17.)8 perkataan yang sering di ucapkan.
~hmm
~orite
~eyy
~bley bla
~rahsie
~xkesah
~ntah
~ok

18.)8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
~Forget
~Gantung
~Tanpa
~Aku pelangi
~Forever
~Look what you've done
~My life would suck without you
~Kertas

19.)8 perkara yang saya pelajari tahun lalu.
~xigat da..

20.)Mari men'tag' 8 orang lain.
~To all my frenz yg baca blog nie..sila..sila...tmbah lah apa yg patut hehehe

0 comments: